Edukativna radionica

Inbound Marketing Web Shopova

Inbound marketing predstavlja set marketinških strategija i alata kojima se, koristeći relevantan i zanimljiv sadržaj, na prirodan i pozitivan način, kreira odnos sa postojećim i budućim korisnicima. "Inbound" marketing možda zvuči zastrašujuće, ali zapravo je zastrašujuće jednostavan. Prijavite se na našu besplatnu radionicu, podignite svoje marketinške aktivnosti na novu razinu i zakoračite spremni u digitalno doba web-shopa!

Temeljem dugogodišnjeg Perpetuum iskustva izrade online trgovina, prepoznali smo potrebu korisnika za ulaganjem u digitalne marketinške aktivnosti kako bi privukli i zadržali korisnike te time unaprijedili svoje poslovanje. U želji da svim postojećim ili budućim vlasnicima web shopova pokažemo kako maksimalno koristiti kanale digitalnog marketinga te kako kreirati kvalitetne digitalne sadržaje za edukaciju, zabavu i savjetovanje svoje publike organiziramo besplatnu edukativnu Radionicu inbound marketinga.

Inbound Marketing Web Shopova

Na radionici ćete saznati:

  • Što je Inbound marketing i koje su njegove prednosti
  • Kako koristiti svoj web-shop kao izvor podataka koji vam omogućuje da svojoj publici ponudite relevantan sadržaj, baš u trenutku kad im on najviše treba
  • Kako kreirati zanimljiv i relevantan sadržaj koji rješava probleme vaše publike
  • Kako automatizirati svoje mailing liste, objave na društvenim mrežama i promocije
  • Kako pratiti i analizirati rezultate provedene kampanje u realnom vremenu

Nakon iznimno posjećenog ljetnog ciklusa radionica ponovno predstavljamo priliku za besplatnom edukacijom! Novo, nadopunjeno izdanje Radionice inbound marketinga održati će se 16.10.2019. u Perpetuum uredima, Ulica Damira Tomljenovića Gavrana 13, Zagreb u 14h.

Ispunite upitnik i prijavite se čim prije, broj mjesta je ograničen!

Za sve dodatne informacije o radionicama možete nas kontaktirati mailom ivana.mijic@perpetuum.eu ili telefonski +385(0)1/6390-800

Radio WebShop

Organizator zadržava pravo korištenja audio snimki, video snimki i fotografija snimljenih na događaju na kojima se nalazi sudionik te korištenja istih u informativne ili promotivne svrhe u obliku tiskanih ili online materijala.