Pridružili smo se Clutch utrci

Perpetuum Mobile

Zašto Clutch?

Clutch.co analitičarka Eleonora, o Clutch platformi rekla je sljedeće: „,Clutch je web mjesto za B2B istraživanje, ocjene i recenzije koje identificira vodeće pružatelje IT i marketinških usluga i softvera. Clutch ocjenjuje tvrtke na temelju desetak kvantitativnih i kvalitativnih kriterija, uključujući recenzije klijenata, iskustvo klijenata u radu s tvrtkom, popis klijenata, prepoznatljivost u industriji, te prisutnost na tržištu. Clutch pomaže tvrtkama da upravljaju svojom online reputacijom putem provjerenih recenzija i povećava njihovu online vidljivost i promet."

Clutch.co je online platforma na kojoj pružatelji IT usluga mogu otvoriti svoj profil te prikupljati B2B ocjene i recenzije koje se kasnije koriste za kategorizaciju tvrtki prema njihovom geografskom položaju, području rada, te ključnim vještinama. Sve ocjene osobno provjerava Clutch tim, a samo one objektivne objavljuju se na Clutch profilu tvrtke. Jedinstvena i temeljita provjera čini Clutch recenzije ključnim faktorom kojeg kupci uzimaju u obzir prilikom odabira partnera za rješavanje njihovog problema. Danas na svojoj platformi Clutch ima preko 150,000 kompanija te je prikupljeno više od 36,000 recenzija. Iako je na tržištu već nešto više od 30 godina, Perpetuum nije bila jedna od kompanija prisutnih na Clutch platformi i to se trebalo promijeniti. 

Kreiranje profila

Bili smo svjesni da moramo kreirati naš profil na Clutch-u, ali trebalo je vremena da, među svim ostalim aktivnostima, osiguramo resurse za taj projekt. Nakon što smo nekoliko puta dobili pitanje o našoj ocjeni na Clutch-u ili našem profilu na Clutch-u, a nismo imali odgovore, morali smo učiniti kreiranje profila prioritetom. Svi zaposlenici u firmi sudjelovali su u njegovom kreiranju i unatoč tome što je proces bio dugotrajan, bilo nam je zabavno. Definirani su potrebni koraci i prionuli smo na posao.

Unijeli smo generalne informacije o kompaniji na profil - lokaciju, broj zaposlenih, godinu osnivanja i sl. Morali smo definirati usluge koje nudimo i sustave koje koristimo. Nekoliko naših developera skupilo se oko jednog ekrana i izdvojili su sve što koriste u svom poslu. Kada smo finalizirali taj korak shvatili smo da imamo džunglu usluga i sustava na profilu i da potencijalni klijenti možda neće razumjeti čime se točno bavimo. Zato smo se ponovno okupili, ovog puta u manjem broju, i izdvojili smo ono najbitnije što točno prezentira Perpetuum Mobile. Sada je naš profil bio pregledniji i ljepši.

Naše usluge

Idući korak je uključivao dodavanje naših najznačajnijih projekata na profil kako bismo prezentirali ono što radimo, a za to se pobrinuo naš marketinški tim. Budući da se najviše bavimo izradom web stranica i web shopova, odlučili smo se za tri stranice i tri shopa koja ćemo pripremiti za naš profil. To su: Auto Hrvatska, Barcaffe, Cvijet.hr, Amphinicy Technologies, Dubrovački ljetni festival i Hrvatski sabor. Pripremili smo sadržaj i vizuale za svaki od projekta i uskoro su bili na našem profilu.

Naši projekti

Zadnji korak trajao je najduže - prikupljanje recenzija od klijenata. Naš prodajni tim se potrudio pomoći klijentima u što većoj mjeri i olakšati im proces recenzije. Stoga su kreirali personalizirane dokumente koji su služili kao vodiči za Clutch recenziju. Prodajni tim je podijelio zadatke među sobom i svaki član je kontaktirao nekoliko klijenata. Priprema vodiča za recenzije bila je odlična ideja jer naši klijenti nisu imali nikakvih problema niti potrebe za dodatnim pojašnjenjima prilikom ostavljanja istih. Uskoro smo počeli dobivati obavijesti da smo dobili prve recenzije na našem novom Clutch profilu. Svi su bili uzbuđeni i jako sretni kada su vidjeli pohvale i odlične komentare naših klijenata.

I napokon, profil je završen!

Postignuti rezultati i plan za budućnost

Zadali smo si 10. svibanj kao rok za dovršavanje svih koraka potrebnih za otvaranje Clutch profila budući da Clutch revidira svaki profil te krajem svibnja kategorizira tvrtke na našem geografskom području. U lipnju su objavljeni rezultati za 2020. godinu. Konkurencija je bila jaka, ali unatoč tome postigli smo odličan rezultat. Osvojili smo 2. mjesto u Top Drupal Developer u Hrvatskoj i 8. mjesto u Top E-Commerce Developer u Hrvatskoj. 

Rezultati DrupalRezultati E-commerce

Unatoč odličnim rezultatima koje smo postigli, mi i dalje nismo bili u potpunosti zadovoljni. Cilj nam je biti prvi na Clutch ljestvici u 2021. godini i osvojiti Top Company nagradu i značku, jer osim kao potvrda za naš trud, oboje bi odlično izgledali na našem webu i u našem uredu. U budućnosti planiramo aktivno koristiti Clutch platformu te pozivati sve naše klijente da ostave recenziju nakon odrađenog projekta. Kao i do sada i dalje ćemo nastaviti pružati svojim klijentima vrhunsku uslugu paralelno težeći tom vrhu hrvatskih tvrtki za web razvoj i e-trgovinu. Veselimo se svim budućim projektima na kojima ćemo raditi i koje ćemo moći podijeliti na svom profilu, a ono na čemu smo radili do sada možete vidjeti OVDJE