Perpetuum@Digital Lab.in - drugi, ne i posljednji put

Mia Vučemilović
Digital Lab.in

Krajem rujna zaputili smo se u Labin, srednjovjekovni 'grad na brdu' u Istri. Povod nije bio posjet rudniku ili kupanje u Rapcu, ni kušanje dobro poznatih istarskih delicija - iako smo bili u iskušenju. Razlog je bio drugo izdanje mlade, ali već velike konferencije DIGITAL LAB.IN. Ulice grada preplavili su IT-evci i digitalni dizajneri prateći ružičasti ugljen, signalizaciju, odnosno vizual koji ih je navodio do lokacija radionica i predavanja, dajući naslutiti industrijsku povijest grada.

DigiLAbin1DigiLabin2

Konferencija je trajala dva dana s preko 400 sudionika, a Perpetuum web dizajn tim su, uz mene, predstavljali Zvonimir Dimovski i Sanja Prekupec. Kako i priliči digitalno orijentiranom događanju, u sadržajima se moglo uživati i u livestream prijenosu na otvorenom ili ih se moglo pratiti online preko YouTubea.

Petak je bio rezerviran za radionice na zvučne teme Frontend Performancea, Fullstack Serverless aplikacije, komunikacije s API web servisom, React Native mobilne aplikacije. Ekipa Perpetuumovaca je bila na radionici Elene Crnković (Bornfight) i Igora Placa (Prototyp) From strategy to UI: Details that make the experience koji su nam prenijeli da je dobro planirana strategija temeljena na razumijevanju ciljeva poslovanja korisnika ključna točka u dizajniranju kvalitetnih aplikacija te da suradnju s korisnicima treba pažljivo graditi i razvijati 

Ovom opširnom temom za jednu radionicu prošli smo sve korake procesa izrade aplikacija:

  • prikupljanje istraženih informacija i poslovnih ciljeva korisnika
  • identifikacija mogućih bolnih točaka i prilika kroz testiranje korisničkog iskustva
  • strukturiranje i definiranje potrebnih podataka
  • provođenje analize na aplikaciju
  • primjena prethodnih koraka na dizajn sadržaja specifičnog za korisnika kroz definirani brand proizvoda (tipografija, boje, UI elementi, fotografije, ilustracije, animacije…)

Uspješno odrađen prvi dan zaokružili smo zajedničkim druženjem u Rock caffeu Labin.

DigiLabin3

Nakon impresivnog otvaranja službenoga dijela drugoga dana, nastupili su predavači iz firmi Bookinga, Googlea i Raiffeisen Hrvatske, Bornfighta, Infobipa, Fivea, CSS Wizardrya, Wilda i Locastica.

DigiLabin3a

Merlin Rebrović, UX dizajner iz Googlea objasnio nam je  koliko su važne temeljne vještine 21. stoljeća: komunikacija, kreativnost, suradnja i kritičko mišljenje te razumijevanje budućnosti u našem poslu.

Thomas i Thomas su oduševili pričom o svojem putu od freelance dizajnera do digitalne agencije napominjući da se alati koje koristimo mijenjaju ali kreativnost i ideja su ključ uspjeha.

Slijedili su inputi Marija Šestaka o jednostavnosti proizvoda i njegove uporabe, Harryja Robertsa o resource hintovima, Kene Udezea o važnosti suradnje među dizajnerima i drugih stručnjaka u stvaranju dobrih proizvoda, Magdalene Magličić o doprinosu kognitivnih znanosti u radu dizajnera i developera, Sanje Tubak o borbi protiv predrasuda u produkt dizajnu, Antonija Perić-Mažara o agilnosti u procesu programiranja i Enkelejda Zotaja o kulturnoj i digitalnoj transformaciji u bankarstvu…

DigiLabIn4a

Iza cijele vizije stoji labinjanska ekipa iz Lloyds Designa. Čestitamo im na velikom trudu i izvrsnom poslu kojim su nas postavili na svjetsku dizajnersku i IT scenu. Nakon dvodnevnog profesionalnog i kreativnog inputa, ali i druženja, minglanja, smijeha i dobre energije, što drugo reći nego - tako vam je to u Istri. Vidimo se dogodine!

DigiLabin5