Agilni pristup izvedbi projekta omogućio je adekvatnu pravovremenu prilagodbu izmjenama na dizajnu i funkcionalnostima weba, ne pomičući pri tom definirane rokove.
Kod izvedbe dizajna cilj je bio istaknuti ponudu proizvoda koja će biti intuitivna za korištenje i lako pretražljiva. To se postiglo čistim rasporedom kojim prevladava bijela boja, a elementi koji traže interakciju naglašeni su bojama iz logotipa centra – plavom i crvenom. Naslovnica je podijeljena u 3 segmenta:
- izbor kategorija proizvoda nastavlja se na hero element
- izdvojeni proizvodi iz ponude
- pregled posljednjih novosti i promocija
Odabirom pojedinog proizvoda korisniku su ponuđene su detaljnije informacije o proizvodu i mogućnost slanja upita dobavljaču, a odabirom određene usluge servisa otvara se pregled mape sa lokacijama na kojima se usluga može ostvariti.

Kako bi se pokrila prisutnost klijenta na svim tržištima, stranica je prilagođena za inozemno i domaće tržište te je kreirano trojezično rješenje na dvije domene (dieselremacenter.com i boschdieselcentar.hr). Za dodatno olakšano korištenje stranice implementiran je alat koji prepoznaje državu iz koje posjetitelj dolazi te sukladno tome automatski učitava sav sadržaj na jeziku koji korisniku najbolje odgovara ovisno o lokaciji:
- Njemački za Austriju, Njemačku i Švicarsku
- Hrvatski za Hrvatsku i BiH
- Engleski za sve ostale
Za bolje snalaženje u sadržaju ovog digitalnog kataloga, kreirana je napredna funkcionalnost pretrage koja proizvode pretražuje i pronalazi prema velikom broju atributa, a funkcionalnost kojom se podaci odabranog proizvoda automatski kopiraju u kontakt formu "Pošalji upit" predstavlja iznimno praktično rješenje za korisnika čime mu se olakšava dolazak do informacije i štedi vrijeme.

Prikaz široke mreže servisa olakšan je i dodatno unaprijeđen na način da karta s lokacijama servisa nudi više opcija za filtriranje:
- Moguće je prikazati samo servise za osobna vozila ili samo za gospodarska
- Moguće je servise filtrirati po gradu
Osim dobrog i praktičnog prikaza velikog broja tehničkih informacija, kreirano rješenje nudi i mogućnost objavljivanja stručnih tekstova i članaka koji korisnike informiraju i obavještavaju o novostima i promocijama ili pružaju savjete stručnjaka što korisnicima predstavlja značajnu dodanu vrijednost.