Digitalni katalog koji spaja praktičnost i informativnosti

Za klijenta Auto Hrvatska Prodajno servisni centri kreirali smo web stranicu kataloga proizvoda auto dijelova čije brojne funkcionalnosti korisnicima znatno olakšavaju korištenje sadržaja stranice te pružaju osjećaj praktičnosti i personalizacije. Dinamična funkcionalnost prepoznavanja lokacije korisnika i automatsko prebacivanje na odgovarajući jezik, napredna pretraga koja proizvode pretražuje po baš svim atributima, automatizirana upitna forma za specifični proizvod te mapa sa lokacijama servisa koja nudi odabir specifične vrste servisa predstavlja web rješenje po mjeri suvremenih korisnika koji žele na jednostavan i brz način doći do informacija i proizvoda.

Klijent
Auto Hrvatska Prodajno servisni centri d.o.o.
Platforme
Drupal
Usluga
Cilj

Cilj projekta bio je kreirati digitalni katalog proizvoda auto-dijelova koji bi predstavljao cjelovitu komunikaciju s poslovnim i privatnim korisnicima. Količina proizvoda u ponudi i njihova primarno tehnička prezentacija predstavljala je izazov pri kreiranju dizajna i komunikacije. Dodatna zahtjevnost projekta bila je kreirati rješenje koje funkcionira na tri jezikovno različita tržišta te prezentirati široku mrežu prodajnih servisa koji se diferenciraju po vrsti krajnjih korisnika

Rješenje

Agilni pristup izvedbi projekta omogućio je adekvatnu pravovremenu prilagodbu izmjenama na dizajnu i funkcionalnostima weba, ne pomičući pri tom definirane rokove.

Kod izvedbe dizajna cilj je bio istaknuti ponudu proizvoda koja će biti intuitivna za korištenje i lako pretražljiva. To se postiglo čistim rasporedom kojim prevladava bijela boja, a elementi koji traže interakciju naglašeni su bojama iz logotipa centra – plavom i crvenom. Naslovnica je podijeljena u 3 segmenta:

  • izbor kategorija proizvoda nastavlja se na hero element
  • izdvojeni proizvodi iz ponude
  • pregled posljednjih novosti i promocija

Odabirom pojedinog proizvoda korisniku su ponuđene su detaljnije informacije o proizvodu i mogućnost slanja upita dobavljaču, a odabirom određene usluge servisa otvara se pregled mape sa lokacijama na kojima se usluga može ostvariti.

screen_bosch2

Kako bi se pokrila prisutnost klijenta na svim tržištima, stranica je prilagođena za inozemno i domaće tržište te je kreirano trojezično rješenje na dvije domene (dieselremacenter.com i boschdieselcentar.hr). Za dodatno olakšano korištenje stranice implementiran je alat koji prepoznaje državu iz koje posjetitelj dolazi te sukladno tome automatski učitava sav sadržaj na jeziku koji korisniku najbolje odgovara ovisno o lokaciji:

  • Njemački za Austriju, Njemačku i Švicarsku
  • Hrvatski za Hrvatsku i BiH
  • Engleski za sve ostale

Za bolje snalaženje u sadržaju ovog digitalnog kataloga, kreirana je napredna funkcionalnost pretrage koja proizvode pretražuje i pronalazi prema velikom broju atributa, a funkcionalnost kojom se podaci odabranog proizvoda automatski kopiraju u kontakt formu "Pošalji upit" predstavlja iznimno praktično rješenje za korisnika čime mu se olakšava dolazak do informacije i štedi vrijeme.

screen_bosch

Prikaz široke mreže servisa olakšan je i dodatno unaprijeđen na način da karta s lokacijama servisa nudi više opcija za filtriranje:

  • Moguće je prikazati samo servise za osobna vozila ili samo za gospodarska
  • Moguće je servise filtrirati po gradu

Osim dobrog i praktičnog prikaza velikog broja tehničkih informacija, kreirano rješenje nudi i mogućnost objavljivanja stručnih tekstova i članaka koji korisnike informiraju i obavještavaju o novostima i promocijama ili pružaju savjete stručnjaka što korisnicima predstavlja značajnu dodanu vrijednost.

Testimonial

Internetska stranica koju je napravio Perpetuum Mobile je svježa i čista, koristeći bijeli prostor kako bi se odabrani vizualni elementi istaknuli. Koriste inovativan pristup prikaz proizvoda na početnoj stranici. Dok se po stranice pomičete prema dolje, spoj proizvoda, savjeta i usluga u fokus stavlja stvaranje osjećaja sreće i sigurnosti.
Krajnji rezultat: proizvodi izgledaju kao elementi dizajna i doprinose atraktivnosti početne stranice. Bilo nam je zadovoljstvo surađivati s njima na ovom projektu.

Ivan Borbaš -Voditelj servisa Bosch Diesel Centar