Auto Hrvatska - Web shop koji otvara nove puteve

Auto Hrvatska je utemeljena 1952. u Zagrebu. Po nazivu i načinu poslovanja sinonim je za sve što se u Hrvatskoj vezuje uz cestovna vozila i njihovo održavanje.
Perpetuum je za potrebe članice poslovne grupe Auto Hrvatska,  Auto Hrvatska Autodijelovi d.o.o. izradio novi, unaprijeđeni B2B web shop.
 

Klijent
Auto Hrvatska d.d.
Platforme
Magento
Usluga
Cilj

Zbog promjene prodajnog asortimana i nezadovoljavajućih mogućnosti dotadašnje verzije web shop trgovine za B2B kupce, Auto Hrvatska je od Perpetuuma zatražila novo, naprednije rješenje. B2B web shop sada poslovnim partnerima klijenta nudi preko 23,000 proizvoda. Projekt je sadržavao inicijalni razvoj i implementaciju, hosting, tehničku i korisničku podršku te budući razvoj prema potrebama naručitelja.

Specifični zahtjevi uključivali su:

  • B2B web shop s mogućnošću virmanskog plaćanja
  • Poveznice na vanjske dobavljače/partnere preko zasebnih sustava
  • Integraciju s postojećim DIGLAS ERP-om 
  • Implementaciju tipova artikala po kategorijama i pripadajućim atributima
  • Integraciju s vanjskim sustavima i servisima za plaćanje i logistiku 
  • Sustav izvještavanja


auto hrvatska

Rješenje

Ovim projektom omogućili smo klijentu optimizaciju prodajnog procesa iz asortimana za poslovne ugovorne korisnike, olakšali praćenje narudžbi i isporuka, omogućili kupcima uvid u sve elemente poslovnog odnosa s naručiteljem te ubrzali i olakšali interne procese naručitelja. Smanjena je i potreba za ručnim radom te je samim time minimizirana i mogućnost grešaka u poslovnom procesu.

auto hrvatska b2b

Testimonial

U poslovnom procesu imali smo potrebu za unaprjeđenjem B2B web shopa i kataloga novim eCommerce rješenjem. Jednostavno dostupne i pristupačne informacije poslovnim partnerima izrazito su nam važne u poslovanju te smo uz pomoć Perpetuum tima ostvarili cilj projekta novog i boljeg B2B web shopa.
 

Igor Božović-Direktor društva Auto Hrvatska Automobili d.o.o.